петак, 27. септембар 2013.

Уради сам: Метла од пластичних флаша

Ако имате превише пластичних флаша а уз то и нешто слободног времена и желите да се опробате у прављењу нових и корисних ствари, ово је права идеја за вас. Направите метлу од пластичних флаша!

Uradi sam: Metla od plastičnih flaša
Можете користити све флаше исте боје, а можете и комбиновати разне боје како би метла изгледала занимљивије.

Од материјала вам је потребно:

20 пластичних флаша од воде или сокова
држач за метлу
маказе
скалпел
шило
жица
чекић
ексери

Корак 1. Уклоните рекламне налепнице са свих флаша.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 2. Скалпелом одсеците дно флаше.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 3. Маказама сеците флашу на уске траке. Сеците од дна све док не дођете до заобљеног дела.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 4. Помоћу маказа одсеците сам врх флаше на који иде чеп.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 5. Овај поступак поновите на 18 флаша, а преостале врхове можете бацити.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 6. Узмите једну од две флаше којима је остао врх, и у њу појединачно гурајте осталих 18 без врхова.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 7. Једина преостала флаша са врхом ће служити као база за све остале. Одсеците са ње већи горњи део и у њега угурајте осталих 19 флаша које сте припремили.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša Uradi sam: Metla od plastičnih flaša


Корак 8. Шилом пробушите две рупе и кроз њих провуците жицу. Добро је причврстите како би повезали све слојеве пластике и осигурали да се метла не распадне.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša Uradi sam: Metla od plastičnih flaša Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 9. Сада сте завршили доњи део метле и фали вам само дршка. Њу угурајте у врх метле на који иде чеп и укуцајте два ексера како би она сигурно стајала на свом месту.
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Корак 10. То је то, метла је спремна за употребу!
Uradi sam: Metla od plastičnih flaša

Нема коментара:

Постави коментар